Preskočiť na hlavný obsah

Jesenné mini fotenie 2018







Rok sa s rokom stretáva a ja už uvažujem nad ďalším Jesenným mini fotením. Chcela som si trošku osviežiť pamäť, že ako som to mala minulý rok a s hrôzou som zistila, že tieto fotky neuzreli svetlo sveta a nie sú verejné na blogu. A tak som sa rozhodla napraviť moju chybu a nahodiť sem to najlepšie z Jesenného mini fotenia, ktoré sa konalo u mňa doma na dvore :)
Cca o mesiac bude takéto fotenie opäť a budú aj nové prvky a aj overené prvky a ja sa už moc teším, pretože je to jedno z mojich úplne najoblúbenejších fotení.
Je o mne známe, že radšej fotím vonku, aj keď disponujem ateliérom, ale tie farby, energia, svetlo ,...to sú veci, ktoré nedokážem nasimulovať.
A tá mega tekvica bola úžasná. Je veľká škoda, že sa mi nepodarilo tento rok takú vypestovať. Tož, keď kúpim v obchode semená s maxi tekvicami a narastie mi niečo podlhovasté zelené, no cukina to nie je . Tento rok aj uhorky , ktoré mali byť šálatové, zázračne zmutovali na nakladačky.
Ale to nevadí...na budúce :)




















































Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Novorodenci

    Novorodencov chodievam fotiť  ku klientom domov. Viem, že moje kolegine to robia naopak a za fotenia v pohodlí domova si dávajú nemálo priplácať, no mne to príde takto prirodzenejšie.   Spomínam si na seba, aká som bola po pôrode ubolená a nedokážem si predstaviť, že by som sa s niekoľko dňovým bábätkom a svojou ranou presúvala niekam do ateliéru.   Tiež to je fotenie, ktoré si niekedy vyžaduje dvojnásobok času, než bežné rodinné fotenie. Keď bábätko prezliekame, upokojujeme, kŕmime. Novorodenci a novopečené maminky tiež potrebujú čas na adaptáciu. A tak je  z cca 2,5 hodinového fotenia čistý čas 20 minút, kedy sa naozaj fotí.   Ak sa fotí celá rodina a fotenia sa zúčastňuje aj starší súrodenec, je ešte lepšie, ak sa toto fotenie odohráva v domácom prostredí.   Niekedy sú medzičasy naozaj zdĺhave a súrodenec sa nudí. Preto je dobré, ak je vo svojom prirodzenom prostredí a žije, akoby som tam ani nebola a zavoláme ju/ho , keď už je všetko pripravené.   Tiež sa mi už stalo, že o

Vianočné mini fotenie 2023

 

Jarné mini fotenie 2023