Preskočiť na hlavný obsah

Hugo a Ela

  Takmer po roku pridávam tieto úžasné fotky, na ktoré som skoro aj zabudla.
Takéto session by som vedela fotiť stále. Často sa ma klienti pýtajú, čo je to ten lifestyle. Ako to vyzerá. Nedokážu tiež rozlíšiť, aký je rozdiel medzi pojmom vo fotografií interiér a ateliér.
Tak vážený...toto je interiér lifestyle..aneb fotenie u Vás doma.
Pre mňa osobne, najhodnotnejšie fotenie, pretože nezachytáva len podobu vás a vašich detí, ale nahliada celkom do vašeho života. Do toho, ako žijete a presne tieto fotky vám po rokoch vykúzlia na perách väčší úsmev, ako ateliérové pózovačky, ktoré sa snažia byť dokonalé.
No dokonalá je láska, vaše deti, váš život a čas strávený s nimi vo vašom krásnom súkromnom svete <3



























Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Novorodenci

    Novorodencov chodievam fotiť  ku klientom domov. Viem, že moje kolegine to robia naopak a za fotenia v pohodlí domova si dávajú nemálo priplácať, no mne to príde takto prirodzenejšie.   Spomínam si na seba, aká som bola po pôrode ubolená a nedokážem si predstaviť, že by som sa s niekoľko dňovým bábätkom a svojou ranou presúvala niekam do ateliéru.   Tiež to je fotenie, ktoré si niekedy vyžaduje dvojnásobok času, než bežné rodinné fotenie. Keď bábätko prezliekame, upokojujeme, kŕmime. Novorodenci a novopečené maminky tiež potrebujú čas na adaptáciu. A tak je  z cca 2,5 hodinového fotenia čistý čas 20 minút, kedy sa naozaj fotí.   Ak sa fotí celá rodina a fotenia sa zúčastňuje aj starší súrodenec, je ešte lepšie, ak sa toto fotenie odohráva v domácom prostredí.   Niekedy sú medzičasy naozaj zdĺhave a súrodenec sa nudí. Preto je dobré, ak je vo svojom prirodzenom prostredí a žije, akoby som tam ani nebola a zavoláme ju/ho , keď už je všetko pripravené.   Tiež sa mi už stalo, že o

Vianočné mini fotenie 2023

 

Jarné mini fotenie 2023